lördag 23 oktober 2010

Endast Jenny är vaken

Här hemma i huset är det tyst. Johan och Bonnie sover, själv försökte jag vila en stund på soffan men det gick inget vidare. Shoppingen gick bra, Bonnie fick en ny jacka och skor av morfar. Jag fick stoppa morfar ett antal gånger när han ville köpa grejer till Bonnie. Han hittade en rosa jättefin kappa, men den ansåg jag vara rätt så opraktisk. Han ville också köpa en overall, fastän hon redan har två, för att den var så gosig. Ja, det är min tuffa pappa det.
Vad bjuder denna lördagen på annars? Absolut ingenting! Det blir rådjursbiffar till middag- det är väl inte min favoritmat men det gå ner.
Visste ni förresten att när man badat i badhus och luktar klor efteråt innebär det att man var smutsig. Klor sätter sig på fett. Fick lära mig det i söndags på babysim infon. Åh, dit ska vi imorn! Bonnie kommer säkert bajsa i bassängen och mamma Jenny kommer ha en för liten baddräkt på sig. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar