torsdag 26 mars 2009

Vilken dag!!

Morgonen började med att jag kollade mina mail lite snabbt. Såg att jag hade fått från mitt gamla jobb och de vill att jag ska jobba där 8 veckor i sommar istället för 4 som det var tänkt från början.
Klart jag vill!
Sen kom jag till skolan och beklagade mig för att jag ska översätta en engelsk mattebok (?) till svenska och jag har 30 sidor i mitt kapitel. Det är vi i klassen som gör detta tillsammans för att det ska bli lättare att läsa. Men då var det en tjej som inte hade nåt att översätta så då delar vi på mitt kapitel.
Gött!
Och när jag kommer hem så ligger det ett brev i brevlådan från Johan! Ett handskrivet, ni vet som man gjorde förr i tiden.
Lycklig!
Men det tar inte slut. I brevlådan fanns också deklarationen och jag får tillbaka rätt så mycket.
Otroligt!
Kanske ska nämna också att vi har bokat ett resa till Egypten den 19: maj. Min present från Johan.
Ibland är det härligt att vara Jenny.

1 kommentar:

  1. Härligt! Efter regn kommer solsken, i ganska stora doser för vissa dessutom! ;)

    SvaraRadera