fredag 13 mars 2009

Jag undrar vart mitt pluggande har tagit vägen. Jag är i skolan men mer är det inte, har inte öppnat några böcker här hemma på kanske två veckor! Jag orkar inte och har verkligen ingen lust. Skolan är tråkig just nu och jag vet inte hur jag ska ta mig i kragen och läsa nån jävla bok nån gång, helst väldigt snart.
Jag tror att jag känner mig aningens stressad inför sommaren. Jag har fått fyra veckor hittills som jag ska jobba, men det räcker inte. Så det enda jag gör på dagarna är att ringa runt, maila och leta på internet efter några veckor till. Det är också jävligt tråkigt.
Sen åker Johan på måndag, vi har alltså tre dagar till innan han drar och blir borta till mitten av maj.
Och som om allt detta inte vore nog så har det ju givetvis kommit ännu mer snö!
Jag kanske ska gå och äta lite, tror att mitt humör behöver lite frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar