söndag 1 mars 2009

Så var ännu en helg över, och vilken helg jag har haft! Igår kidnappade vi, alltså jag, Caroline och Lotta, Therese som har fyllt 25 och tog med henne på femkamp. Det var skitkul! Men det känns i kroppen idag och syns också för den delen för en del blåmärken hann det allt bli. Sen var det party hela kvällen, med en massa goa drinkar och härlig musik. Min kära Johan har ju varit DJ en gång i tiden så han har en del goa skivor med musik som man bara måste dansa till. Fast oftast är det bara jag och Lotta som står för underhållningen. Vi är inte så rädda för att göra bort oss om man säger så.
Det var en riktigt mysig helg för tjejerna sov över här och idag har vi gått omkring i myskläder och ätit rester från igår!
Och nu kom jag precis hem från Toka som också har fyllt år. Där var det lite kalajs och det är alltid mysigt att träffa mina gamla jobbarkompisar. Fast jag ser dom inte som jobbarkompisar längre utan man kan ta bort jobbar!

Imorgon är en ny dag och det innebär skola för min del. Redan klockan nio börjar jag. Har jag blivit för bekväm när jag tycker att nio är för tidigt att börja dagen?

1 kommentar: