söndag 29 mars 2009

ojojoj

Jag trodde att jag var trött igår, men det är inget emot hur jag känner mig idag. Vilken kväll/natt det var igår i goa Götet. Var hemma halv sex och sen skulle man dra fram klockan en timme så då blev det halv sju! Så jag har nog sovit 4-5 timmar inatt. Alldeles för lite för Jejo! Men vad kul vi hade och oj vad jag saknar att gå ut i Göteborg. Att beställa in en drink klockan 02.30 kan man ju inte riktigt göra i Borås för då är man på väg hem. Tråkigt!
Annelie (svägerskan) lotsade runt oss bland allt folkvimmel och vi hamnade på ett riktigt mysigt ställe "Dancing Dingo" med helt underbar musik.
Nu ska jag gå och lägga mig framför tv:n och inte göra ett skit på hela dagen!

1 kommentar:

  1. ja visst hade vi skoj =) hoppas bilfärden gick bra oxå...

    SvaraRadera