söndag 22 mars 2009

Hemma

Har varit hos mamma och pappa i helgen och kom nyss hem och det känns för jävligt att vara hemma igen. Det är kallt och luktar obebott och det är ostädat. Jag vill verkligen inte vara här just nu, men jag bor ju trots allt här så jag har inget val. Jag kidnappade Webbe så att jag får lite sällskap i några dagar, men han har redan gått och lagt sig. Så rolig är han.
Jag får väl ta tag i städningen i alla fall så kanske det känns lite bättre. Men just nu vill jag vara var som helst förutom hemma. Jag hatar när jag känner så, får så dåligt samvete gentemot huset. Men det går över, jag vet.

1 kommentar:

  1. du får gärna komma hit om du vill! :)

    jag är mest irriterad idag... jag ska tydligen både handla, diska OCH laga mat medans en viss person spelar spel... rättvisa var det ja...

    men, såklart det skulle nog bli bättre om du kom :)

    SvaraRadera