måndag 1 juni 2009

Vaken!

Festen blev nog lyckad i lördags. Förutom att jag fick i mig liiiiite för mycket så jag fick gå och lägga mig med hinken redan vid ett. Så då var den festen över. Jag fattade inte vad som hände, så mycket drack jag inte. Men hade nog ätit lite dåligt under dagen. Så igår (i det vackra vädret, jag vet!) låg jag antingen på soffan eller i sängen hela dagen och kvällen. Men idag mår jag bättre.

Jag fick så fina presenter och blommor av mina kära vänner plus att jag ska få en present vecka 26 av Therese, Lotta och Caroline. Mer vet jag inte, spännande!
Just, det ja, blommorna som jag fick hem var från min Lotta. Hon skickade dem ifall hon inte skulle kunna komma, men det gjorde hon ju ändå!

Men nu blir det tentaplugg för hela slanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar