fredag 5 juni 2009

Jag njuter!

Min första dag på sommarlovet och det spöregnar ute, till och med haglar just nu. Och jag tycker att det är så himla mysigt! Jag sitter här hemma och gör ingenting, har varit och handlat det är det enda jag har gjort och kommer göra idag. Underbart!!
Fick tillbaka min mattetenta igår och jag fick faktiskt alla rätt. Det har nog aldrig hänt förut, någonsin. Jag är duktig. Svenskatentan gick däremot så där så jag förbereder mig för en omtenta i augusti, men det gör inget. Jag tror jag fixar den då.
Igår hade vi lite skolavslutning med min studiegrupp, Robin, Emilie, Marie och Ulrika. Vi skulle bara ut och ta en öl, det skulle inte bli så sent. Men fattiga studenter som vi är så fick vi för oss att efter vi hade ätit så skulle vi gå till systemet för att sedan gå hem till Robin och sätta oss. Sagt och gjort. Och vi hade jättekul! Satt och sjung medans Robin spelade gitarr. Sen gick några av oss vidare och det slutade med att jag kom hem halv ett! Men det är härligt när det blir så. Första gången jag har gått på krogen osminkad! Men jag kom in ändå.

1 kommentar: