torsdag 18 juni 2009

Nä, jag vet inte vad jag ska skriva. Det är konstigt, igår när jag inte kunde sova låg jag och tänkte och kom fram till inte mindre än fyra inlägg jag kunde skriva idag. Den ena var om pms, den andra om bilen som ska säljas och sedan minns jag inte mer.
Usch, jag måste komma ur den här deppigheten snarast. Jag blir tokig! Det ska bli så skönt att börja jobba på måndag så jag får känna mig lite meningsfull. För det har jag inte gjort de senaste dagarna. Jag har känt mig som världens misslyckade hemmafru. Jag tror det tog mig en vecka att dammsuga hela huset. Jag fick ju börja om från början eftersom det hann bli smutsigt under tiden.
Åh, vad jag kommer längta tillbaka till de här två veckorna när jag har jobbat några dagar. Och jag lovar, på måndag kommer solen.

1 kommentar:

  1. Pepp, pepp! Jag tror du har rätt i att det blir bättre nr du börjar jobba! Njut av ledigheten nu, sen kommer du inte ha tid till att dammsuga ;)
    Kram

    SvaraRadera