söndag 19 augusti 2007

Vaknat på fel sida?! Inte jag i alla fall..

Idag är en riktig sån dag där man verkligen har vaknat på fel sida. Jag blir irriterad för minsta lilla. Sen är vi dessutom hundvakt, och jag älskar hundar i vanliga fall, men nu håller jag på att bli tokig. Han bara piper och gnäller för han vill vara ute. Han har varit ute nästan hela förmiddagen i trädgården och hunnit bajsa på två ställen. För visst är det roligare att bajsa i trädgården än om man går en promenad?!
Sen har han hittat nåt kaninhål runt friggeboden som han gärna vill gräva ner sig i. Kanske lika bra det så blit det tyst och skönt ett tag..
Och sen den här jävla renoveringen som verkar vara ett livstids projekt. Inget kök på snart fyra månader. Vi står nere i tvättstugan och lagar mat bland all tvätt och allt annat bröte. det har blivit mycket grillat också... skitless på grillat. Jag vill ha en god stek som är gjord i en riktig ugn, är det för mycket begärt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar