torsdag 16 augusti 2007

Kedje mail

Skicka detta vidare till tio av dina närmaste vänner annars kommer du råka ut för nånting väldigt tråkigt. Känner ni igen den frasen?
Eller den här: denna person som skickade detta till dig tycker mycket om dig, skicka vidare till tio av dina närmaste vänner och till peronen som skickade detta till dig för att visa att du tycker om henne/honom också. Ringer det fortfarande ingen klocka, så kan jag förklara att det är kedjebrev som har ersatts med kedjemail istället. Jag får några sådana i veckan, både på mailen och mobilen. Och jag bryter dem alltid. Japp, det är jag det, ständig kedjebrytare och jag får alltid lika dåligt samvete fast det brukar gå över rätt fort. Kan vi inte allihop sluta med de här dumheterna en gång för alla?! Jag orkar inte mer!!

Skicka detta inlägg vidare till 15 av dina närmaste vänner, för att få slut på kedjetramset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar