tisdag 17 juni 2008

Garderob? Inte jag inte!

Okej, så här är det. Jag har kommit ut!! Jag står för den jag är och är stolt! Jag bestämde mig alldeles nyss att jag inte längre vill gömma mig. Därför har jag nu gått ut med mitt namn (spännande va?) och dessutom gett Åsa (jobbarkompis) adressen till min blogg. Hon är min första!!
Tadaa!
Fan, jag saknar ju att skriva- men det är ju alltid roligare om nån läser. Men det är inte så många som får läsa det jag skriver. Varför? Jag vet inte!
Har tagit upp kontakten med min gamla goa kompis Nina (vi hade ett uppehåll på över två år). Hon är min skrivarkompis här i livet. Vi träffades i Norge för typ 10 år sen där vi jobbade och blev bundisar direkt. På kvällarna när vi inte hade nåt att göra satt vi och skrev en massa roliga berättelser. Vi tyckte, och tycker fortfarande, att dom är grymt underhållande. Kanske att jag avslöjar nåt för er, eller kanske inte. Troligen inte!
Vet inte vart jag ville komma med detta. Men jag är i alla fall glad att Store-Nina är tillbaka i mitt liv. Åh, jag har många roliga berättelser att berätta för er. håll er till tåls mina vänner, håll er till tåls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar