måndag 23 juni 2008

En måndag

Jag har varit helt uppe i varv sen jag kom hem från jobbet. Jag hade kvar cykeln på jobbet sen i fredags och fick därför gå i morse (typ 30 minuters promenad). Tänkte då ta cykeln hem när jag slutat. Jag sa till Heidi på jobbet att det känns som om jag har glömt nåt. Ibland har man ju sådana dar- där allt känns fel. För självklart hade jag ju glömt nåt- nämligen cykelnyckeln. Så jag fick ju gå hem i alla fall, eller ja en liten bit. Skulle handla efter jobbet så Johan kom och hämtade mig. Annars har dan vart jobbig. Jag skulle kunna börja gråta när som helst. Och sen är jag bara arg hela tiden- mest på Johan. Det är helt otroligt att det kommer som en chock varje gång man börjar fundera på varför man vill grina ena stunden och slå ner nån den andra. Det är ju tjejveckan. Men i vilket fall så har jag bakat idag! Titta vad fina dom blev!

1 kommentar: