torsdag 2 juli 2009

Fy på mig!

Vad dålig jag har varit på att skriva den sista tiden, men jag är så trött efter jobbet så jag orkar ingenting! Därför tänkte jag passa på att skriva nu innan jobbet istället, börjar klockan 12 idag. För ni minns väl att jag har fått världens sämsta schema?!
Okej, hur var helgen kanske ni undrar? Jo, det ska jag berätta. Det började med att jag blev upplockad i lördags klockan nio av Therese och sen åkte vi till Lotta för att tills lut åka ner till Varberg där Caroline har stuga. Sedan åkte vi vidare till Halmstad där vi var på "Arosfortet", typ fångarna på fortet. Fast innan vi gick in hade vi picknick. Det var hur kul som helst inne på fortet! I tre timmar höll vi på att leka och gissa om vi hade träningsvärk dagen efter. Nu äntligen har svullnaden på mina knän lagt sig. Tyvärr har jag inga bilder därifrån eftersom vi helt glömde bort kameran, vi var så upptagna med att lösa alla uppgifter.Efter det var det dags att åka tillbaka till Varberg för att äta lite mat och slappa innan vi skulle gå ut. Sedan var det party där jag och Lotta dansade hela kvällen!Sedan var vi lite trötta dagen efter, men vi hann bada, spela kubb på stranden, spela kort, käka lunch och glass. Jag var helt slut när jag kom hem, men helgen var helt underbar och en helt perfekt present från mina goa vänner!

3 kommentarer:

  1. haha fan va snygga ni är! :D

    förresten, jag har oxå fått döpa om mig, istället för mafr så heter jag made... känns konstigt. det var nämligen så att farhad "plockade" bort alla som han inte kände igen i ats, smart va?!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska testa och köpa sån där Omeprazol tänkte jag. För fasen vad jobbigt det är!

    Vilken present du fick! :)

    SvaraRadera
  3. jisses, sicka snygga bilder...känner mej nog snyggast på morgonkortet, wow säger jag bara, sicken pudding! hehe, kul att du tyckte de va kul och bra present iaf...

    SvaraRadera